Si actualment no treballo amb Endesa com a Administrador de Finques, puc registrar-me a l'Oficina Online d'Endesa i gestionar des d'allà les meves Comunitats de Propietaris?
Per poder registrar-te a l'
Oficina Online has de donar-te d'alta com a
usuari professional autoritzat.
Una vegada t'hagis donat d'alta com a
usuari professional autoritzat , podràs gestionar des de l'
Oficina Online, els subministraments de totes les Comunitats de Propietaris que representis. Podràs:
-
Accedir i consultar informació de tots els contractes energètics gestionats. Consultar els consums, les factures i el detall dels contractes amb possibilitat d'informació dels històrics.
-
Sol·licitar la contractació de subministraments (1) “comuns” de les Comunitats de Propietaris de qualsevol tarifa i potència. Afegir subministraments d'una Comunitat de Propietaris que ja estigui a la seva cartera o afegir-ne de noves (2).
-
Modificar dades dels contractes gestionats. Dades del titular, administratives o de cobrament.
-
Gestionar factures i pagaments des del codi d'Administrador de Finques. Donar d'alta i baixa comptes comercials amb posada al cobrament agrupada.
-
Introduir lectures de comptadors.
-
Accés a l'àrea d'Atenció al Client (enllaç a Contacta'ns). Per tramitar consultes, suggeriments o reclamacions.
-
I gaudir del servei de factura electrònica.
(1) Els Administradors de Finques nous només poden gestionar contractes en Mercat Lliure.
(2) Per incorporar noves Comunitats de Propietaris l'Administrador de Finques ha d'omplir el formulari declaració responsable i enviar la documentació necessària.
< Què és el formulari d'autorització o declaració responsable”?
Què puc fer des de l'Oficina Online? >