Preguntes freqüents
- Quines altres opcions tinc per reclamar?
- Quins són els terminis de reclamació?
- Abans d'efectuar una reclamació…
Totes les reclamacions s’han d’atendre des del mateix moment en què s’obren, fins a un termini màxim de 21 dies laborables.
T’indiquem els terminis, en funció del tipus de reclamació:
Cobraments - es poden resoldre en el mateix moment d’obrir-los o bé en un termini màxim de 7 dies laborables.
Problemes amb la factura – tindràs una resposta en un termini màxim de 5 dies laborables.
Incidències amb la lectura del comptador – s’atendrà en un termini màxim de 5 dies laborables.
Problemes amb la contractació - hauries de tenir una resposta en un termini màxim de 15 dies laborables. Si es tracta d’un producte que no has contractat, et donarem una resposta en un termini màxim de 21 días laborables.
Incidència amb el servei rebut d’un producte contractat – s’atendrà en un termini màxim de 21 dies laborables.
Interrupció del subministrament per impagament - tindràs una solució en un termini màxim de 3 dies laborables.
Absència del subministrament de gas – tindràs una resposta en un termini màxim de de 21 dies laborables.
Has rebut una atenció incorrecta – t’atendrem en un termini màxim de 5 dies laborables.
Problemes amb les gestions en línia – tindràs una resposta en un termini màxim de 15 dies laborables.
Problemes de protecció de dades (LOPD) – t’atendrem en un termini màxim de de 7 dies laborables.