Des de www.endesaclientes.com pots contractar de manera senzilla la Tarifa ONE amb els productes i serveis que millor s'adaptin a les teves necessitats.
Si desitges consultar altres ofertes de Mercat Lliure, pots accedir al nostre Catàleg de Productes o trucar al telèfon gratuït 800 760 909.
Àmplia gamma de productes (gas, llum, serveis de manteniment i reparacions).
Àmplia xarxa de Canals d'Atenció.
Assessorament mitjançant experts professionals, que s'adapten en tot moment a les teves necessitats.
Des de www.endesaclientes.com, podràs contractar de manera senzilla la Tarifa One amb els productes i serveis que millor s'adaptin a les teves necessitats.
Si desitges consultar altres ofertes de Mercat Lliure, pots accedir al nostre Catàleg de Productes o trucar al telèfon gratuït 800 760 909.
Vols contractar un producte de llum i gas a través del nostre canal Online? Desitges conèixer la informació necessària per fer-ho? A continuació, t'informem de les dades que necessites per realitzar la contractació online.
Si ja ets client d'Endesa, si ho desitges, en el primer pas del formulari, podem recuperar les teves dades. D'aquesta forma serà més senzill portar a terme la teva contractació.
Les teves dades personals i l'adreça de subministrament o, si no n'hi ha, el CUPS.
Has de seleccionar la potència que necessites i indicar si desitges Discriminació Horària.
Documentació en cas que sigui necessari per a la contractació. Posem a la teva disposició un document d'ajuda sobre la informació que cal aportar en funció del tipus de producte i l'àrea geogràfica a la qual et trobis.
Introdueix les teves dades de pagament, el número de compte (20 dígits), el codi IBAN o el codi BIC (en cas que siguis estranger), així com les dades necessàries per domiciliar les teves factures.
Si no ets titular del contracte, també cal que proporcionis el següent:
El número del contracte de llum o gas
Les 4 primeres dades del teu compte bancari Nom de l'entitat bancària en la qual s'ha domiciliat el pagament del contracte de llum o gas.
Si, juntament amb el contracte de llum o gas, contractes serveis de manteniments addicionals, et sol·licitarem les característiques de l'equipament corresponent.
Sí, pots activar la factura electrònica en el moment de la contractació. Per a tots els clients que contractin la Tarifa ONE, l'activació de la factura electrònica és automàtica.
Pots consultar l'oferta que més et convé a través de:
La nostra pàgina web: www.endesaclientes.com podràs contractar de manera senzilla la Tarifa One amb els productes i serveis que millor s'adaptin a les teves necessitats.
T'has comprat un habitatge i necessites donar d'alta els subministraments de llum i gas? Necessites llum i gas al teu negoci? ? A continuació, t'informem de les dades que necessites per realitzar la contractació online.
Si ja ets client d'Endesa, si ho desitges, en el primer pas del formulari, podem recuperar les teves dades. D'aquesta forma serà més senzill portar a terme la teva contractació.
Les teves dades personals i l'adreça de subministrament o, si no n'hi ha, el CUPS.
Has de seleccionar la potència que necessites i indicar si vols discriminació horària.
Documentació en cas que sigui necessària per a la contractació. Posem a la teva disposició un document d'ajuda sobre la informació que cal aportar en funció del tipus de producte i l'àrea geogràfica a la qual et trobis.
Introdueix les teves dades de pagament, el número de compte (20 dígits), el codi IBAN o BIC (en cas que siguis estranger), així com les dades necessàries per domiciliar les factures.
Si no ets titular del contracte, també cal que proporcionis el següent:
El número del contracte de llum o gas.
Les 4 primeres dades del compte bancari Nom de l'entitat bancària on està domiciliat el pagament del contracte de llum o gas.
Si, juntament amb el contracte de llum o gas, contractes serveis de manteniments addicionals, et demanarem les característiques de l'equipament corresponent.
Els costos d'activar un nou subministrament d'electricitat i de reactivar un subministrament no utilitzat des de fa més de tres anys estan es consten al Reial Decret 1995/2000 d'1 de desembre.
A més a més, aquests costos estan associats a conceptes relatius a la nova contractació, que s'inclouran a la factura. Aquests conceptes són:
Drets d'accés: s'abonen en contractar un subministrament nou o per ampliació de potència d'un subministrament ja existent.
Drets d'extensió: s'abonen en utilitzar la infraestructura elèctrica de la companyia distribuïdora en el cas de subministraments nous, en ampliar la potència contractada sobre els drets ja adscrits o si el punt de subministrament no s'ha utilitzat des de fa més de tres anys.
És possible que hi hagi altres despeses de contractació associades a la compra i a la instal·lació dels equips de mesura, com el cobrament d'una fiança, taxes, etc. En el cas de la fiança, es recuperarà l'import abonat després del pagament de la darrera factura en donar de baixa el contracte.Tot seguit, et detallem els costos que implica contractar subministraments nous de llum i gas.
Costos d'alta de subministrament nou de gas
Els costos d'alta d'un subministrament de gas o els costos de reactivació d'un punt de subministrament que fa més de cinc anys que no s'utilitza es regulen al Reial Decret 1434/2002 de 14 de desembre. (enllaç a pdf) Aquests costos estan associats a conceptes relatius a la nova contractació que s' inclouen a la factura. Aquests conceptes són:
Drets de connexió: són la contraprestació econòmica que cobren les empreses distribuïdores de gas per realitzar les instal·lacions i/o operacions necessàries per atendre un punt de subministrament de gas nou o per ampliar la capacitat d'un punt de subministrament ja existent.En cas de rescissió de contracte de subministrament, els drets de connexió de línia es mantindran per als punts de subministrament o de consum per als quals van ser abonats durant un període de cinc anys.
Drets d'alta: són la contraprestació econòmica que perceben les empreses distribuïdores de gas quan un usuari nou contracta el servei de subministrament de gas canalitzat. Una vegada rebut el butlletí de l'instal·lador autoritzat, l'empresa distribuïdora inspeccionarà la instal·lació receptora, i, a continuació, instal·larà i precintarà l'equip de mesura de l'usuari.
Si el teu habitatge o local no disposa de llum o gas actualment però ha tingut subministrament en algun moment, i vols canviar de companyia comercialitzadora, vine a Endesa, t'expliquem com contractar online i les dades que has d'aportar:
Les teves dades personals i l'adreça de subministrament o, si no n'hi ha, el CUPS.
Cal seleccionar la potència que necessites i indicar si desitges Discriminació Horària
Documentació en cas que sigui necessari per a la contractació. Posem a la teva disposició un document d'ajuda sobre la informació que cal aportar en funció del tipus de producte i l'àrea geogràfica a la qual et trobis.
Introdueix les teves dades de pagament, el número de compte (20 dígits), el codi IBAN o BIC (en cas que siguis estranger), així com les dades necessàries per domiciliar les factures.
Si no ets titular del contracte, també cal que proporcionis el següent:
El número del contracte de llum o gas.
Les 4 primeres dades del compte bancari Nom de l'entitat bancària en la qual està domiciliat el pagament del contracte de llum o gas.
Depèn de les característiques dels equips que tinguis instal·lats al teu local o oficina.
Com a orientació, la potència que necessitaràs es pot obtenir sumant la potència del receptor de més consum i la potència dels altres receptors que s'utilitzaran de forma simultània.
La potència contractada s'ha d'adequar el màxim possible a la potència que necessitaràs. Si la potència contractada és insuficient, es corre el risc que 'saltin els ploms'. Per contra, si la potència contractada és excessiva s'estarà incorrent en un sobrecost.
També has d'assegurar-te que la instal·lació del teu local o oficina està preparada per admetre el funcionament dels equips. Al Butlletí o Certificat d'Instal·lació Elèctrica (CIE) s'inclouen les principals característiques de la teva instal·lació, com la potència instal·lada i la màxima admissible, i garanteix la qualitat de la instal·lació.
En el cas que la potència que necessites superi la potència admesa (que pots consultar al teu butlletí actual), has de posar-te en contacte amb el teu instal·lador electricista perquè elabori un nou butlletí. Igualment, si en el futur canvien les teves necessitats de potència (per exemple, perquè instal·lis nous aparells), és possible que hagis d'adaptar la teva instal·lació.